Todays to do


Vilket går ganska bra - jag har en vittvätt inne nu, som jag snart ska hänga. Eller förhoppningsvis hinner jag hänga den innan jag går till...


... mitt LUF möte, med Moa. Det blir bara vi två (och ja, LUF Borås - ni får gärna flabba åt att det är så, men skratta bäst som skrattar sist!). Så måste jag skriva en hyfsad dagordning till det också.


Jag måste ta mig ett bad, lägga en ansiktsmask, hårinpackning, smörja in mig och peela kroppen och ansiktet och allt vad det är. Jag behöver verkligen det idag, känner jag.


Också måste jag verkligen städa mitt rum. Vilket jag tänkte börja med så fort jag har skrivit klart det här.


Wihoo - igår kom nya Gossip Girl avsnittet, så jag ska titta på det idag! Har verkligen längtat. Som en galning...

Kommentarer
Postat av: Mirry

Härlig dag du!



Snygg blogg by the way :)

2009-04-22 @ 20:09:34
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0