Breathe slow



Det blev lite utav en filmdag idag. Inget fel med det, bara att det inte blev så mycket räknande i matteboken, fast det blev det trots allt igår - och att räkna matte på fritiden är inte riktigt likt mig.
However, jag och Camilla kurade ihop oss i soffan och skulle kolla på The Uninvited med bland andra Arielle Kebbel. Vi hade väldigt höga förväntningar, och filmen nådde helt enkelt inte upp till det. Men ni får see for yourselves, so to speak.
Nu ska jag nog hoppa in i duschen, fixa i ordning mig och sedan sätta mig med matten en stund innan jag åker hem till Matte. Hjärta på det, han har varit i Stockholm över helgen.

Kommentarer
Postat av: Ävelicious

Kolla in min blogg och läs om mitt senaste tips som får håret att växa snabbare ! :)

2009-04-27 @ 12:28:20
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0