Packlista

Katastrof. Klockan är typ 22.02 torsdagkväll och jag har inte börjat packa. Imorgon vill jag ju umgås med min favoritkille, så att jag inte saknar honom såååå mycket! Ja, här kommer ju min packlista, men jag har panik - vad i hela fridens namn ska man ha med sig? Min shoppingbudget ligger ju på över 8000 kronor (det är inte att skryta, jag har sparat som en galning), så jag behöver plats för allt det nya. Så jag försöker hålla nere antalet plagg/skor som ska med.



Handbagage:
- PSP
- iPod
- Mobil
- Bok
- Penna & Skrivblock
- Filofaxen
- Nagelfil
- Glasögon
- Senaste ELLE (som jag inte har haft tid att läsa än, skolan is killing me)
- Plånbok
- Deo (bär jag alltid med mig i handväskan numera)
- Kamera
- Alla sladdar (iPod, kamera, mobil... Eller räknas det som strangle-verktyg?)

Resväska:
- 2 par skor (höga, låga och sköna, ett par på flyget så klart)
- 1 par jeans (har ett par på flyget också)
- 2 klänningar
- Kashmirtröja
- Paljett t-shirt
- Max Mara kofta
- Desigual satinjacka
- Svart logg-tee
- Underkläder och strumpor
- Neccessär med allt som är nödvändigt
- Bikini
Trackback
RSS 2.0