Fredag - Halloween it is

Idag är det Halloween, visserligen är klockan bara halv 2 just nu, men det är ändå Halloween.
Vår gata är riktigt utsmyckad med kyrkogårdar på tomterna, typ tio pumpor per hus, stora spindlar sitter på fönstrena ( vi snackar 50 cm i dm) och på balkongstaketen. Spöken och sådant hänger från taken. Det är asball.
Vi bor tydligen i ett republikansk område, en trädgård har säkert 7 skyltar där det står McCain and Palin, men bara på entomt står det Obama Biden.
Åh, jag önskar jag hade varit i Sverige och hade kunnat gå på någon Halloweenfest idag.
Visserligen är vi bjudna till Anna som ska ha fest, men vi måste äta middag så vi ska inte gå dit. Jag vill dock se alla trick or treat barn som kommer hit.



Det var varmt och jättefint väder vid poolen idag. Fast iskallt i vattnet.

Jag och Fredrik låg vid poolen hela förmiddagen och stekte med Hawaiian Tropic på oss. Nu ska vi försöka få Gullan att köra oss till Walmart och köpa godis till ikväll (hon har endast chokladdraperade körsbär vilka är så sjukt äckliga) och till Abercromie inne i stan.
Okej, egentligen sprider jag helst ut shoppingen... Nu har jag ändå shoppat typ 4 dagar i rad. Skulle ju vara roligt om jag kunde shoppa lite nästa vecka också.
Och jag måste komma på julklappar till Ludde, Mamma, Michael, Pappa, Hampus, Camilla, Morfar och Farfar. Mormor vet jag redan, men jag har inte köpt det än.
Alla som har idéer om vad jag kan köpa till Ludwig får ju jättegärna skriva det, så blir jag glad. Jag har hjärnsläpp.
Jag funderar på att köpa ett av husen här, till mig och honom. Det är jättefina hus här. Okej, skämt åsido. Men det är himla fina hus här och vi ska flytta hit när vi blir gamla, så det så. Haha. Så kan vi bo grannar med Gullan och Rolf. 



Här kan vi bo, det är längre ner på gatan. Vad säger du Ludde?

 

Kommentarer
Postat av: Nathaly

Jag vill också åka till usa!!!!!!!!!! Men hur har du det?

Här hemma är det bara idol typ :D Ska se film med en barndomskompis :) Hälsa usa från mig!!!!!

2008-10-31 @ 18:53:17
URL: http://buffas.blogg.se/
Postat av: Fanny

Allt verkar så mycket roligare i USA. I Sverige firar vi ju inte ens Hallowen särskillt mycket :P

2008-10-31 @ 19:01:41
URL: http://www.faannys.devote.se
Postat av: Fanny

Förresten så såg jag att du besvarar Photoshop frågor :) Vet du hur man gör rundade hörn på bilderna? Det har jag aldrig kommit på hur man gör :P

2008-10-31 @ 19:31:47
URL: http://www.faannys.devote.se
Postat av: ludde

ser trevligt ut min älskade<3

2008-10-31 @ 20:51:40
Postat av: linnea

Å jag hade hellre åkt till Usa och firat Halloween..amerikanarna är duktigare på det än vi svenssons ;)

Blir nog glad för vad som helst, stl 36 är som 5/6 i amerikansk tror jag :) and i like em hiiiiigh :D



nice med starbucksmuggarna, de har ju såna vanliga muggar där de står stadens namn på där man köper dem, planerar att i min framtid ha en från varje stad, haha!

2008-11-01 @ 01:04:51
URL: http://linneah.devote.se
Postat av: Linn

Visst får man hjärnsläpp när det gäller att köpa julklappar/presenter till sina pojkvänner! Jättejobbigt. Jag har också redan börjat fundera :P



Några tips. Hm. antingen någon skämtsak, eller något klädesplagg kanske. En gång köpte jag en helvit tröja och så tryckte jag "Linns ägodel" på den och på baksidan tryckte jag den månaden och året vi blev tillsammans. Inte för han använder den så mycket men lite gulligt ansåg iallafall jag att det var :P

2008-11-02 @ 20:53:24
URL: http://linnaronsson.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0