Blondinbella blir Isabella Löwengrip

Läste i Metro igår att Blondinbella, eller Isabella Löwengrip ska bli sig själv nu, och att det är slut med Blondinbella.
Jag har nu funderat lite grann... Att jag är överlycklig måste nämnas. Men jag har funderat, som sagt. Och frågar är ju vad som blir skillnaden. Kommer det handla mer om pengar nu? Inte så mycket om media? Kommer hon bete sig mer vuxet? Eller vaddå vuxet? Hon har ju hela tiden hävdat att hon känner sig vuxen, och jag tror inte att hon kan bete sig mer vuxet än vad hon redan gör.

Hmm, om hon ska bli Isabella nu, så hoppas jag att hon filar lite på sin röst och så, för även om jag älskar hennes blogg så skär hennes röst som en kniv i öronen; förlåt, förlåt, förlåt men det är bara sanningen.
Eller kommer hon sluta tjata om pälsar? För det var ju ren provokation.

Några idéer på hur det hela kommer bli nu när Blondinbella inte finns mer?
Vad kommer vara skillnaden mellan Isabella Löwengrip och hennes alterego Blondinbella?


blondinbella





Kommentarer
Postat av: ludde

jag tror att hon vill lämna blondinbella bakom sig för att hon känner att vill och börjar bli lite mer vuxen^^

2008-10-18 @ 17:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0