Varför ogillar alla mig till en början?

Jag måste ha det sämsta första intrycket som finns. Varför? Jo, därför att jag får vanligen höra av kompisar att innan de lärde känna mig så ogillade de mig starkt. Varför det?!
Vad är det som jag alltid gör fel? En tjej i klassen sa nyligen att jag var för snobbig för hennes smak, men nu när hon känner mig lite bättre är jag helt okej. En annan sa att jag uppfattades som jobbig för att jag alltid satt bredvid någon som var jobbig. En tyckte att jag verkade tråkig och besserwisser, och en annan tyckte att jag verkade präktig. Några av mina bästa vänner var skiträdda för mig innan de kände mig.

Jag kan göra listan lång. Men alla får en uppfattning av mig som senare förändras något så in i... Jag vet inte. Men det första intrycket jag ger till folk är tydligen inte så bra. Jag försöker alltid vara trevlig, nästan på gränsen till överdriven. Och jag är alltid snäll, ja, okej då, mot de som är snälla mot mig. Men jag är aldrig direkt elak. Ibland kan det visserligen finnas undangömda meningar med det jag säger, men det är ju upp till var och en hur de tolkar det. Och det är banne mig inte ofta jag gör det. Kanske en gång i månaden högst, och aldrig till personer som är mig nära.

Så vad är det för fel på mig tror ni? Haha. Jag tycker faktiskt detta är himla intressant.
Ja, feel free to say what I am, jag tror inte jag tar åt mig.. Haha. Men det är alltid kul att höra folks åsikter!


Kommentarer
Postat av: fredrika

svar: haha då får du nog ta och betala in nu då ;), jo jag tycker att den var bra! gullig, men lite sådär småfånig som musikaler gärna blir. helt klart sevärd, duktiga dansare och allt sådant!



vad fin blogg du har förresten, jag har röstat på dig som lucia ;)

2008-11-19 @ 14:19:58
URL: http://fredrikal.blogg.se/
Postat av: zanotie.

snygg blogg :)

2008-11-19 @ 14:30:11
URL: http://www.zanotie.devote.se
Postat av: anna

jag tyckte att du var fjortis innan jag lärde känna dig, men det kanske du var då eftersom det var i sexan ;D haha <33

2008-11-19 @ 15:11:10
Postat av: linnea

Haha jag brukar alltid få höra att jag är hårdrockare, punkare etc... bara för att jag gillar att klä mig i svart halllåå haha. alla i min klass i 1an trodde att jag var världens jävla tönt och elak typ. Haha

2008-11-19 @ 15:43:33
URL: http://linneah.devote.se
Postat av: Nathalie :D

HAHAHA , SANNA, jag kom på att jag var rädd för dig när jag träffade dig första gången i 7an ;) hihihih kom och tänka på det nu , ja gick i 6an och du i 7an ;D HAHAHA

2008-11-19 @ 16:02:09
Postat av: sarah

Jag tycker att verkar snäll! :)

2008-11-19 @ 20:05:36
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är exakt samma med mig :O Alla tror att jag är elak och bithig innan dem lär känna mig :s haha sjukt egentligen

2008-11-19 @ 21:36:37
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Pernillla Pettersson

jag tycker iallafall om dig för den du är! du är underbar <33

2008-11-20 @ 21:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0