The magnificent Archibalds

Vet ni att jag är helt besatt av Gossip Girl? Haha. Jag verkligen älskar det. Men jag har svårt att föreställa mig att det finns folk som lever sådana liv. Inte ekonomiskt, utan socialt och moraliskt alltså. Hur man kan vara så och allt sådant. Men det gör det säkert, och Cecily von Ziegesar har ju sagt att hon har baserat en del på egna erfarenheter och på upplevelser hon själv upplevt. Lite coolt tycker jag, haha.

Hur som helst, i senaste avsnittet - S02E11 The Magnificent Archibalds - hade jag svårt att hålla borta tårarna. Okej, så är det typ alltid. Men det var väldigt känslosamt idag. Mycket som hände liksom; förra avsnittet var inte alls lika bra som detta. Men tänk att man kan vara så trångsynt och inte förstå... eller dra slutsatser. Sådant ska jag sluta med i alla fall.

Vet ni att de nämnde Century 21 i avsnittet idag? Blair sa att det var typ motbjudande. Men för mig, med låginkomst och som tonåring med föräldrar med vanliga jobb, så är det värsta guldgruvan för mig, för jag kan inte riktigt shoppa på Fifth Avenue. Jag blev nästan lite förnärmad, haha, men jag har ju inte samma förutsättningar ekonomiskt sett som Blair och Serena. Haha. Ni hör ju hur jag refererar som om de fanns på riktigt...

Nästa avsnitt innehåller tydligen en begravning. Jag undrar vem som har dött...

Har ni också någon serie som ni avgudar?



Så blev jag lite kreativ och gjorde ett kollage i Photoshop.

Kommentarer
Postat av: linnea

jag är besatt av gossip med ;) och jag har ju träffat cecily, DET var höjden av..coolhet =)

2008-11-19 @ 15:42:27
URL: http://linneah.devote.se
Postat av: Linda

Jag gillar också Gossip Girl väldigt mycket. Men Satc är helt klart favoriten xD

2008-11-19 @ 18:06:17
URL: http://lindasara.blogg.se/
Postat av: Göteborgsflikka (: <3

GOSSIP GIIIRRRRRRLLLL <333

2008-11-19 @ 19:00:05
URL: http://goteborgsflikka.webblogg.se/
Postat av: Anna

Åh det är verkligen den bästa serien just nu, på delad plats med Heroes men i olika kategorier. :)

Jag har nog en hemlig liten crush i Chuck, om man nu fortfarande får ha sånt när man är 23 år. :P



Jag sitter alltid som på nålar när det handlar om Chuck och Blair och Serena (Blake Lively iof) är den snyggaste tjejen bland alla kändisar. :)

2008-11-19 @ 19:19:02
URL: http://alterica.blogg.se/
Postat av: emelie

jag är också helt såld på GG! Men har också blivit beroende av desperate housewives, försöker hålla ut på den serien och endast se den under svensk sändningstid, det är svårare än man tror!

2008-11-20 @ 11:18:35
URL: http://emlyb.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jo, när jag var typ 10 så var jag besatt av Oc men det slutade ju att sändas så jag fick helt enkelt hitta en ny serie och så hittade jag One Tree Hill! One Tree Hill är mycket bättre än Oc och Gossip Girl!

Har varit ett troget fan av alla 3 men då allt kommer omkring så kan jag inte se 1 avsnitt 3 gånger, av Gossip Girl!

2008-11-20 @ 17:02:23
Postat av: Emma

Den nya serien 90210!

Helt underbar, är ju en uppföljare av Bev.Hills.

Älskar den!

Kram :)

2008-11-29 @ 14:12:40
URL: http://emmastavmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0