Svar på anonym

jag fattar inte, varför ska du ha så många kommentarer som möjligt för? leka större blogg än vad du har? :S skriv gärna ett inlägg om varför, vill veta för jag förstår inte!

Okej, först och främst vet jag inte om detta är min pappa eller inte, för han och hans sambo kommenterade ett inlägg förut och det var också från "anonym", och att skriva det där med "Skriv gärna ett inlägg om varför, vill veta för jag förstår inte", är lite min pappastyle. Haha.
Haha, men det handlar ju inte om att leka större blogg än vad jag har, vaddå, det är ju fortfarande samma summa kommentarer - kanske 10 kommentarer om dagen, fast fördelade på olika inlägg. Att leka större blogg än vad man har för mig är att fiska kommentarer (kommentera andras bloggar med "hej kolla in min blogg och säg vad du tkr" eller något sånt, och sedan spamma alla som kommenterat blondinbellas blogg eller så)
Och jag funderar bara på det, för jag tycker ju att det ser roligare ut när jag har många kommentarer, men jag vill inte bara ha svar på kommentarer som jag har skrivit till någon annan.
Nej, jag vill ha kommentarer som är kommenterade om inlägget - om ni fattar?
Jag tycker för övrigt att denna kommentar från anonym var ganska korkad - man leker ju inte större blogg för att man väljer att skriva ett inlägg eller tre inlägg om dagen. Jag vet ju bara inte om jag vill ha alla kommentarer fördelade eller om jag vill ha dem på ett och samma inlägg.
Hoppas att anonym (du har inget namn eller?) förstår lite bättre nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du vet att du kan se ip-adressen så kan du åtminstone få svar på om det är din pappa eller inte. :) Jag förstår precis hur du menar, man vill ju ha lite feedback på att någon faktiskt läser det man skriver och inte bara halkar in för att sedan halka vidare.

2008-11-16 @ 19:00:16
URL: http://alterica.blogg.se/
Postat av: sarah

Precis som Anna skrev, man vill ju ha lite feedback för att veta att någon verkligen läser :)

2008-11-16 @ 20:00:24
URL: http://systerlycklig.blogg.se/
Postat av: linnea

Kommentarer är ju roligt! Så irriterande att man kan ha flera hundra besökare men ett fåtal kommentarer varav många är "hejjj läs min blogg, va med i min tävling" etc etc etc...

Kommentarer är ju en stor del av bloggandet och visar att man får respons på det man skriver! Så att vilja ha kommentarer på ens inlägg tycker jag inte är så konstigt vare sig man har 100 eller 1000 läsare om dagen. Har man läsare får dom väl banne mig kommentera också =)

2008-11-16 @ 22:41:22
URL: http://linneah.devote.se
Postat av: Karolina

ja eller hur!

jag vill vara barn igen haha :p

oooh NY! maste ha varit grymt kul :D

sjalv ska jag till las vegas i december. hoppas att dom fortf finns dar da :)

2008-11-16 @ 23:56:29
URL: http://karrociri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0