what a wonderful day

Min dag idag har bara varit så underbart bra.
Jag försov mig nästan, men vad gjorde det?
Gick till skolan och satte mig och drack choklad i min fina Starbucksmugg med Kimberly, och det var allmänt mysigt att prata med henne. Vi var ändå väldigt bra kompisar när vi gick i ettan, enligt mig, och ja, nu när vi inte går i samma klass så är det lätt att man saknar henne. Så då var det ju perfect opportunity för oss att prata lite.

När jag sedan kom in på psykologitimmen med Lena så hade hon ställt upp alla stolar i en ring, och tänt massa ljus. Så var det massage och avslappning som gällde. Och det var så fantastiskt skönt. Åh.
Ja, nu blev det ett sånt där "det här har hänt idag"-inlägg som jag försöker undvika, men jag ville bara berätta detta. För det var så bra och så skönt och allt.
Snart kommer det mera, vänta bara.

Kommentarer
Postat av: Andrea

okej. asså? vart då någonstans på stan :D?

2008-11-12 @ 14:14:44
Postat av: hej

va heter typsnittet du har på sannas rum?

2008-11-12 @ 20:18:41
Postat av: sanna

hej: Oj, vet inte, ska kolla...

Det heter Charlemagne Std, har förmodligen hittat det på dafont.com. Lycka till (:

2008-11-12 @ 20:25:57
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0