Nu blir det tjatigt

Jag känner att det mesta den senaste tiden här på bloggen har handlat om vad jag har shoppat.
Och hmm... Resan för min del var/är ju till för att sprätta pengar. Visst, att jag vill se sevärdheter och vila upp mig också, men främst handlar det om shoppingen. Så ni får stå ut.
Och jag vet att många av läsarna, speciellt mina kära kompisar, gärna vill se, men jag förstår att det blir tjatigt och att ni tycker att det känns onödigt att kommentera att allt jag köper är snyggt. Och det behöver ni verkligen inte.
Jag blir visserligen himla glad när jag hör av er, för jag längtar faktiskt hem en del nu.

Nu ska jag berätta vad jag har gjort idag;
Morgonen började med lite bloggande. Och mailskrivande till min man Ludwig. Hihi.
Sedan var det snabba ryck ur pyjamasen för att åka och shoppa. Lillebror fick stanna hemma och plugga. SÅ jag var snäll och köpte lite småsaker till honom, för jag tyckte synd om honom.
Ja, först åkte vi till Belk, där vi var sist vi var här också. Det är typ som NK, lite sämre ordning, och mer som en enda stor affär, inte som småaffärer. Runtomkring ligger American Eagle, Banana Republic och några andra butiker. 
Köpte inget där. Så åkte vi och åt lunch på S.N.O.B (något med slightly och of broad). Det var helt okej, men colan var ju bara vatten.
Efter det åkte vi till Tj Maxx, där jag köpte en söt kofta från Twiggy, presenter till lillebror och två skärp från Guess. Äntligen lite fattigare och vidare till Walmart. Där köpte jag bara ytterligare lite cupcakesaker, glittrande strössel och lite icinghjärtan.
Kvällen spenderades med kortspel, vilket är himla roligt. Det var Neger/president (känns himla dåligt att skriva ett så rasistiskt uttalande i bloggen, men så heter spelet, förlåt), skitgubbe och Chicago. Såklart missade jag inte Gossip Girl klockan åtta på CW. Det var himla bra.
Jag kan inte hitta min kamera, så ni får se shoppingbilden imorgon. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: ludde

du får skicka lite bilder på dig själv till mig min älskade, vill se vad som helst som kan påminna om den jag älskar<3 nu ska jag gå till skolan, skriv gärna ett mail när du vaknar om du hinner så ska jag svara senare idag (tror jag kommer hem innan du vaknar :P).

älskar dig så!

2008-11-04 @ 07:42:25
Postat av: linnea

Jag läser hela tiden men orkar inte kommentera, haha :) är mest bara avis att du är i usa och själv är man hemma i kalla bajsgöteborg :P

2008-11-04 @ 17:20:06
URL: http://linneah.devote.se
Postat av: Debela

ooooooooooooh... du är i USA... jag vill tillbaka... och köpa en massa guess saker.. eller kan man beställa/köpa av dig?? =) hhehe...



ha det så underbart där... jag vill också...



kram kram

2008-11-04 @ 17:34:25
URL: http://debela.blogg.se/
Postat av: sarah

nice !

söta kommentarer av din pojke :)

2008-11-04 @ 20:37:26
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: linnea

Vet inte om du har shoppat klart priser än men annars har jag lagt upp några av mina favvisar från Forever21 på min blogg, lite inspiration för dig sådär ;)

2008-11-04 @ 22:28:07
URL: http://linneah.devote.se
Postat av: linnea

Äh, det blir nog bra det med :) ! hur länge ska du vara där egentligen? Oj, Betsey, mums, jag vet inte, haha, spelar väl egentligen ingen roll, jag blir nog glad på vad som helst, är så himla glad att jag vann ändå så :P Men svart paljettjacka älskar jag ju haha ;) Du vet i alla fall vad jag typ tycker om åtminstone ;) är det kaos där borta i USA pga valet? ska snart kolla på valvakan hela natten, haha

2008-11-04 @ 22:42:55
URL: http://linneah.devote.se
Postat av: nathalie

åhhh , ja vill till usa nu , hatar de tråkiga vädret i sverige! aja , ska bli kul att träffa dig snart igen:D:D

PUSSS<3

2008-11-04 @ 22:43:48
Postat av: Debela

sv. nää, jag skojar bara.. jag vet hur det är.. dessutom så var jag där för typ 2-3 månader sen.. så det är lugnt..



vad gör du där då?? bara nöjen eller??



ha det så bra och njut.. här är det kallt.. hehe..



kram



p.s jag har tävling på min blogg d.s

2008-11-04 @ 22:46:06
URL: http://debela.blogg.se/
Postat av: Debela

juste en fråga till.. skulle du vilja designa en bröllopsblogg?? och isf hur mkt skulle det kosta??



kram

2008-11-04 @ 22:47:43
URL: http://debela.blogg.se/
Postat av: Debela

Jättebra.. ser fram emot att du ska göra designen.. hör bara av dig när du kan och behöver tillgång till bloggen då jag har startat upp den men har jättebra design till den..



säg till när du får för dig att sälja dina saker sen då.. hahaha..



kul att ha farföräldrar där.. är du halvamerkian eller??



kram

2008-11-04 @ 23:01:33
URL: http://debela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0