Mitt helvete till kamera

Ser ni att alla mina bilder får snygga små ringar, som om det är fläckar på? Jo, men visst är det snyggt? Jag har putsat och tvättat linsen så sjukt många gånger, men icke, de finns kvar. De hemsöker mig. Och de gör så att mina kläder ser smutsiga ut när jag tar dagens outfit.

Nej, min kamera är verkligen värdelös, och jag önskar verkligen att jag hade en finare och bättre sådan. Det är ju alltid roligt att kunna visa fina bilder, inte sant?

Nej, min kamera är verkligen den sämsta man kan få tag på. Varför?

- Den fixar alltid så att det blir så snyggt med röda ögon
- Den har skitdålig upplösning
- Den är ful
- Den har dåliga inställningar
- Det går aldrig att få till några bra bilder
- Blixten fokuseras på närmsta föremål, vilket gör att man inte kan ta bilder i mörker, eller där det är lite dunkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0