damn iron

Jag måste stryka en massa innan Malmöresan - formell klädsel är lika med struken klädsel. Och min Filippa-K-kjol är inte sådär jätteslät, snarare rynkigare än mormor.
Och min skjorta, give me a break.
Jag ska uppfinna ett strykjärn som man kan använda när man har på sig kläderna. Eller finns det? Jag vill inte dra fram hela världen från städskåpet (strykbrädan med andra ord) och ställa mig och stryka nu.
What to do? OMG; jag har ju inte ens börjat packa. Det är nog dags att börja fundera på en packlista:

- Skjortor (Sebago, Gap, H&M och Ralph Lauren)
- Kjol (Filippa K)
- Kashmirtröja (Filippa K)
- Jeans (Replay & Only)
- Långärmad T-shirt
- Skor (Gummistövlar, vanliga och pumps)
- Underkläder
- Pyjamas
- Necessär
- Handväska med allt behövligt

Kommentarer
Postat av: sarah

HAHA, jag vet inte om det finns i sverige men jag har typ sett på tv en ångmaskin som gör kläderna släta ;D

2008-11-26 @ 22:20:19
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: Malin

vilken superfin blogg! :D

allt bra? :)

2008-11-27 @ 12:24:38
URL: http://fritzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0