Jag gråter hellre i en Porsche än i en Saab

Och snart ska jag sminka mig.
Jag och Ludwig ska på Bond-filmen idag. 
Ja, efteråt så ska vi vidare till någon fest eller så, skriver jag utgång kan ju det tas som krogen, och dit ska jag inte! Nej, det blir hem till någon kompis. Så jag vill vara lite fin. Okej, jag erkänner, jag bara älskar att klä upp mig.
Så nu sitter jag här och laddar upp med FFL, fönar håret och sminkar mig.
Men jag kom på att en del av mina kompisar gillar när jag gör kollage. Så kollage ska ni få idag.
Denna outfit från Forever21 hade jag inte sagt nej till ikväll.






Kommentarer
Postat av: sarah

jätte fina kläder :)

2008-11-15 @ 20:13:41
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0