Hockeykväll

Igår var vi på hockey. Stingrays mot Everblades. Det var inte NHL utan något som hette ECHL. Men det gick lika bra, för det var jätteroligt. Det var hejaramsor hela tiden och jag och min lillebror satt och skrek åt allting. För att det är roligt alltså. Vid offside var den självklara repliken "Oh Come On" till domaren, och så buade vi och hade oss.
Lätt att jag rekommenderar ishockey om ni åker till USA, det kan vara vilken nivå som helst - det är sjukt ball.

Sedan hade de ju en jätterolig maskot - en stingrocka såklart. Den hoppade omkring och dansade överallt. I pauserna var det olika amerikanska danslekar, typ "Slide to the left, slide to the right" och massa sånt. Så alla barn, och maskoten förstås, dansade och blev filmade upp på resultattavlan.
Det var verkligen jätteroligt. Tyvärr förlorade Stingrays, även om de ledde med 2-0 till en början. Men det var lika roligt för det.
I eftermiddag ska vi åka till någon outlet. Får se om jag hittar något, har ju typ bara 400 dollar kvar. Det är så svårt att räkna på hur mycket pengar man har när dollarn hela tiden går upp och ner. Det är dessutom inte så fint väder idag så att sola är inte att tänka på.
Ja, men jag återkommer säkert.
Puss på er alla.




Min hockeyoutfit. Jeans från Replay, Converse, DKNYväska och H&M tröja. Klocka från Guess.



Maskoten. Den bästa, lätt.



Haha fin, fint. Här är vägen-hem-sällskapet, också Hampus då förstås.
Vi roade oss med att lyssna på Chrilles hemmagjorda skiva, han kunde varenda text.
Men kul var det
.
Trackback
RSS 2.0