He has a body that a mama likes, gggrrr.

Bry er inte om överskriften. Det var bara en rolig replik som en tant sa i ett tvprogram. Gotta remember liksom.
Hur som helst. Hörde ni om Tampa Bays målvakt som fick spel inatt? Eller igårkväll, enligt min dygnsrytm.
Där var jag! Yaay. Det var så sjukt ball, så himla roligt och fräckt. Vi var alltså i Madison Square Garden och såg matchen mellan New York Rangers och Tampa Bay. I Rangers vet ju alla att Henke står. Det var jättefräckt. Att en hel arena på hur mycket folk som helst sitter och skriker Hen-rik, när han gör en bra räddning, det var helt sjukt, jag fick gåshud. Inte alls som när han stod för Frölunda.
Ja, Rangers vann med 5-2, och varje gång de la mål så var det hejaramsor, eller en slags grej som gick såhär:
Goaaaaaal, Goaaal, Goaaaaal, Goaaaal, Hey, hey, heyheyhey.
Det var verkligen jätteroligt, och såklart var vi med i matchen, buade, skrek och grejade. Det är så man ska göra på hockey, eller inte överdriva utan bara göra det för att det är kul. Och inte vara elak.

   
Men till middag blev det såklart Ruby Tuesdays på Times Square. Mina föräldrar funderar på att öppna en sådan restaurang på Avenyn. Goda strawberry-/mangolemonades och Baby Back Ribs blev det för min del.



Och på flygplatsen hittade jag en jättesöt hund - Stella. Hon fick sitta i mitt knä massor och gosa med mig. En sån ska vi skaffa, Ludde, hihi.

Trackback
RSS 2.0