Have a safe trip

Nu är jag hemma igen. Skriver a och o istället för åäö, det blev en liten vana på något sätt.
Allt gick bra under resan om man bortser från att jag inte sov något förrän i Köpenhamn klockan åtta i morse, vi tappade bort biljetterna (men de kan man få nya) och maten var riktigt äcklig. Har aldrig smakat något så dåligt på flygplan förut.
Ahja, nu är jag som sagt hemma igen. Och det är så skönt.
Var precis på Luciarepetition och kunde knappt stå upp. Usch för stämmor, helt enkelt.
Nu väntar jag på Ludde och hans mamma, så att vi kan äta middag och så att jag kan få sova sen.
Längtar till imorgon när jag ska få träffa alla underbara igen.


Kommentarer
Postat av: sarah

va bra att det gick bra :)känner igen den där känslan när man kommer hem och bara vill sova :P haha !

2008-11-09 @ 20:21:36
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0