Dessa bloggar läser jag

FaFinettex3
Aubrey är typ nitton år från USA och bloggar om smink. Det är verkligen jätteroligt för hon har en enorm samling med MAC-smink och hon är jätteduktig på att sminka. Hon brukar göra små videobloggar där hon visar en speciell look och hur man gör. Det är jätteroligt! Dessutom har hon snygg design.

Blondinbella
Tror inte jag behöver säga så mycket, men hon boostar mitt självförtroende, och hon är jätteduktig!

Linda Sara
En av mina kompisar, och det är alltid kul att läsa vad Linda skriver, för det är mycket varierat. Man hittar alltid nya saker om henne som man inte visste i hennes blogg!

Maria Ulmefors
Maria och jag gick i samma skola ett tag, men jag tror inte hon vet det. Men jag älskar hennes blogg, tar alltid fina bilder och gör alltid roliga saker i Photoshop. Duktig är vad hon är!

Linnea
Linnea var hon som jag fikade med förra veckan. Hon har en lite annorlunda blogg - skriver mycket om sig själv och om sina erfarenheter/upplevelser. I vanliga fall tycker jag det är tråkigt, men hon gör det så sjukt bra! Så jag bara älskar hennes blogg och kolla in varje dag!

Erika Holmberg
Jag hjälpte henne med hennes design, och vi har länge gått på samma skola, bara hejat och så, inte mycket mer. Erika skriver alltid i gåtor och varje gång jag går in och tittar vill jag veta mer om vad hon skriver, hon gör mig så sjukt nyfiken. Dessutom är hon jättesnäll!

Erik
Jag tycker det är skitball med killar som bloggar - och som gör det seriöst. Har snygg design och han bloggar en del om mode faktiskt - och killar som är intresserade av mode är ju jätteroligt tycker jag. Så därför kikar jag in på hans blogg då och då.

Tobbe
Tobbe har en jättesöt liten hund som han köper kläder till. Och han skriver på något sätt himla bra, har alltid fina/roliga bilder och ja, det är en bra blogg helt enkelt.

Det är de som jag kan komma på nu. Men ni får hemskt gärna skicka er bloggadress så ska jag kolla in er blogg!

Kommentarer
Postat av: SveaJ

hihi :D SveaJ.blogg.se ;)

2008-12-03 @ 23:48:21
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0