Adventure-miniature-golf

Idag var det dags för den sjävklara minigolfrundan. Här är det ju verkligen en upplevelse att spela minigolf. De går in för det och det är riktigt kreativa banor med vattenhinder och allt möjligt.
Tro det eller ej, men jag låg etta ett bra tag, men sedan gick Michael förbi mig, och vann med 2 slag.
Kul var det i alla fall.



Laddade? Haha. Christian, Fredrik, Camilla och mamma.



Det gick bra för mig, så jag var glad, men det var inte lillebror.




Det var bunkrar och andra roliga hinder. Bland annat vattenhinder.



Efter minigolfen åt vi lunch å Applebees, det var inte alls som jag kom ihåg det. Men det var helt okej. Gott, mycket gott. Och jag tog chokladmilkshake vilket var jättegott. Yummie.
Tj Maxx låg nära, så mamma och Michael köpte en resväska. En röd. Jag är lite besviken. Men det var okej, bara jag får plats med allt. Kollade lite efter skor och grejer till Linnea, men jag hittade inget, eller jag kände mig osäker. Tur att hon la upp lite på sin blogg om vad hon gillade på Forever21 idag.
Sedan åkte vi till stranden, och var där en snabbis så att vi skulle kunna säga been there done that, ungefär. VI har ju varit där tigidare, men inte under denna resan och det har varit en sånt tjat om att vi ska gå till beachen.
Sist men inte minst åkte vi till Walmart, där vi köpte lite frukostmat, en ny film och jag köpte mig en borste.
Mer än så var det inte, men jag är i vilket fall helt slut.
Om en timma kommer Anna och Per hit med sina barn och ska äta middag. Jag orkar inte riktigt vara med, men jag antar att de ska sitta uppe och valvaka med oss sedan. Om Obama vinner kommer väl TV'n kastas ut. Jag tycker att det skulle vara en bra förändring. Visserligen kan man inte ta ut något i förskott - varken seger, positiv utveckling eller negativ utveckling.



Och som utlovat: gårdagens shopping.
Twiggykofta, Guesskärp och cupcakessaker.


Trackback
RSS 2.0