Wow Award


Jag blev nominerad av Linnea!


Regler:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån.
3 .Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Linnea - Hon som nominerade mig är värd en nominering till, hon skriver grymt! Fast om hon inte vill behöver hon inte göra om allt detta. Haha.
Maria - Älskar att läsa hennes tips m.m.
Maria - Älskar henne fotoblogg, fantastiskt bra!
Aubrey - Skriver om smink, men hon är amerikanska, så jag tror inte att hon kommer fortsätta med det här med Wow Award, men jag vill nominera henne ändå!
Erik - Det är roligt med killbloggare, och denna är faktiskt intressant (nej, alla killbloggar är inte det...)
Linda - Min första bloggvän, och vi kommer från samma kommun. Jag gillar att läsa hennes blogg för att jag kan relatera till hennes texter. Dessutom är hon duktig på design och photoshop, så vi utbyter en del idéer.
Lari - Hade inte denna blogg funnits hade inte min blogg funnits! Eller den hade varit väldigt ful, haha.



Kommentarer
Postat av: ERIK

jag brukar inte ta emot utmärkelser och sånt där :/ men tack ändå! :D

2008-12-13 @ 16:37:54
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ERIK

haha okej jag förstår ;D



tack aså mycket! :D

2008-12-13 @ 23:29:26
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0