Vad händer i veckan?


Måndag: Skola och lussa.
Tisdag: Ta det lugnt, faktiskt inte göra något alls.
Onsdag: Sjunga i kyrkan.
Torsdag: Ytterligare en skön dag - bara ta det lugnt!
Fredag: Det är ju avslutning i skolan, och vår klass har ordnat lite roliga saker; frågesport, paketutdelning, och massa bakat. Jag ska åka till stan med Anna, och kanske träffa Kati. Alla klappar bör ju köpas nu! Sedan ska jag hem till min pappa och sova över där.
Lördag: Fira jul med pappa, farfar och släkten på den sidan (ni vet väl att jag har en minisläkt?) Och sedan gå på ett kalas. Hihi.
Söndag: Vaknar på morgonen och tänker att imorgon är det skola, men nejdå, det är det inte, för det är jullov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0