Svarta naglar är inte emo

Just nu ligger ett lila nagellack på mina naglar.
Min lillebror tycker det ser svart ut.
Och därmed har hans syster blivit emo.
Stopp! Skulle inte tro det...

För ett tag sedan samlade jag på nagellack. Jag köpte nya hela tiden. Jag brukade säga att jag köpte nagellack istället för godis, det funkade bra. Varenda helg sparade jag ihop så att jag hade minst 29 kronor, så att jag kunde köpa ett Viva La Diva.
Jag kommer ihåg i min gamla blogg när jag skrev om en shoppingdag då jag hade köpt ett lite metallicsvart nagellack från H&M. Jag minns att Ebba von Sydow hade pratat mycket om det här med svarta naglar, och jag hade läst i tidningar att det faktiskt var ganska inne. Och samlare som jag var så fick jag ju köpa ett. Jag fick följande kommentar:
svart nagellack ? :)

Yes box, svart nagellack it is.
(Okej, det lät som att jag hade fått värsta utdragna, elaka kommentaren, men ja, någon ifrågasatte det i alla fall)
Jag tycker det är skitsnyggt, och jag vet att nu för tiden, typ ett halvår senare, så går de flesta runt med svart nagellack.
Jag tycker det är skitsnyggt, och det är inte emo.
Fast om en emo har på sig det... då är det emo... Haha.



Bilden jag la upp i min gamla blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0