Sorry

Jag tror inte det kommer bli så många inlägg idag. Jag tycker själv att jag är jätteduktig på att hålla er uppdaterade. Men jag ska göra mitt bästa. För jag ska ju till stan med Anna efter skolavslutningen, och sedan ska jag till pappa, och you never know vad som händer där. Jag har i alla fall laddat upp med två avsnitt av CSI NY. Jag måste i och för sig packa i och med att jag ska ut imorgon, direkt efter att jag har varit hos min kära far.
Så jag ska verkligen försöka uppdatera idag, förmodligen funkar ju hans laptop och bredband.
Kommande inlägg:
- Hur ska man behandla ett barn?
- Våltäkter & korta kjolar

Fasen, jag kom på något mer men nu kan jag inte komma på det. Haha. Aja, mer kommer det bli alla fall. Jag har ju en del tidsfördriv också - jag måste skriva... 5 tal. Visserligen till julafton, men ändå.
Och jag måste nå ut till alla tjejerna om vad de ska köpa med sig till fonduekvällen. Åh det ska bli så mysigt.
Och på söndag ska jag och Camilla klä granen.
Jaja, jag bara babblar. Jag ska vara i skolan om mindre än en timma och fixa tipspromenaden och det slår mig att jag har inga batterier till min kamera.

Men nu pratar jag bara oväsentligheter. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0