Sjuklighet

Jag känner att jag börjar bli sjuk. Min mandlar är jättestora och det gör jätteont att svälja. Speciellt på morgonen. Himlans att detta skulle vara just denna veckan - Luciaveckan. Men jag kan nog sjunga, ärligt talat så kan jag nästan sjunga bättre när jag har ont i halsen, haha.
Jag hade tänkt gå och lägga mig och sova en stund nu. Och jag har inte så mycket idéer om vad jag ska skriva om här i bloggen. Allt kretsar ju runt föregående inlägg i min omgivning just nu, så det är det man pratar om och det är det man tänker på.
Ni ska få ett inlägg till som har med idag att göra - nämligen manuset till mitt tal som jag höll till min älskade Pernilla idag. Jag fick bra respons (till skillnad från på min essä) och Pernilla grät. Så jag kunde knappt titta på henne under talets gång.
Ja, talet får ni i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0