Men untagga inte!

Jag satt med några tjejkompisar och pratade igår eftermiddag och vi kom fram till att det tråkigaste man kan göra är att untagga sig själv. Ja, jag gör det ibland, för att jag är den enda på bilden som är taggad, för alla andra har untaggat (död fisk som följer med strömmen) men ah, då känner man sig liksom misslyckad när alla andra är "coola" och untaggar.
Men jag tycker att världen ska sluta untagga, för kameran ljuger nästan aldrig! (jag använder inte photoshop till mina bilder som jag lägger ut med andra människor på). Ja, så det är så ni ser ut/har sett ut. Var glada över att ni idag är snygga istället för att untagga, haha.


Kolla denna bilden till exempel, jag är inte sådär jättesnygg, men jag untaggar inte för det.
Jag menar, jag bidrar gärna till att folk får sig ett gott skratt, om de nu får det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0