Julklapparna 2008

Vad fick ni i julklapp? ♥



Jättevackert pärlhalsband som har tillhört min farmor.
Jag fick även ett par örhängen till, och ett opalset med halsband och ring.



Jag fick några nya armband - love it!



Jag fick Mamma Mia DVD'n, men den har vi redan så jag ska byta den.
Så fick jag ABBA Singstar också. Yay!



Jag fick 3 stycken presentkort. Style By Stars, där ska jag köpa en klänning till min artonårsfest.
Jag kommer vara snyggast av alla, haha.
Sedan fick jag på Åhlens och på Gina Tricot.
Ser inte Style By Stars och Gina Tricots presentkort likadana ut?



Vi har som en liten tradition att man på julaftonsmorgon får ett par Björn Borg underkläder.
I år fick jag dessa.



Jättebra att ha i handväskan. Det gröna är ett batteri och resten är sladdar till alla sorters mobiler.
Nu kan jag aldrig mer skylla på att mobilen är urladdad.



Jag fick ett mycket snyggt paraply, också perfekt i handväskan. Nu slipper jag gå runt
med reklamparaply där det står ABB Kabeldon, Cross Sportswear eller Ohde & Co.



En jättefin sjal som aunt Taty hade köpt till mig i höstas, men jag fick den inte förrän nu.
Snygg är den i alla fall.



Åh min älskling.
Jag fick en kameraväska, minneskort och ett stativ till denna skönhet!

Kommentarer
Postat av: linnea

åååh va fina grejer :) iiih:D!

2008-12-25 @ 16:21:58
Postat av: gaia

åå vad fina saker :) får jag fråga vad det är för någon kamera ? tänkte ge mig in i djungeln ;) tjohoo! fin design btw. puss

2008-12-25 @ 21:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0