Jag gör reklam

Jag tycker mest att jag är snäll mot den där tjejen som skriver xspotted. Hon lär ju inte läsa det här i och med att hon inte läser min blogg. Ja, jag är typ helt säker på att det är en tjej.
Hur som helst. I mitt senaste inlägg om detta fenomen - Baby Doll - skrev jag kanske lite stötande om att sidan hade varit annorlunda ifall det hade varit jag som hade skrivit den. Men hello, det är bara att fejsa att jag vet allt om alla - det gör inte hon, för som hon skriver så är det ju läsarna som gör hennes sida, hon bara förmeldar allt som alla tipsar om.
Och vem vet - kanske tipsar jag? Det vet ju bara hon som kan se inkorgen.

Jaja, igår hade ju tydligen någon varit inne på hennes blogg och skrivit ett inlägg. Jag ska säga min mening - tror inte på det ett skvatt! Det lär vara hon som bara vill att det ska vara lite mer spännande med hennes blogg.
Jag känner inte att jag ska starta bråk med henne - för antagligen är det någon jag känner. I'm happy with what I don't know. Jag tycker det är jätteroligt med sådana här sidor - precis som jag har sagt innan. Så, om nu Baby Doll mot all förmodan läser det här (men det gör hon ju inte, för hon läser ju inte min blogg, däremot kanske någon av hennes tipsare tipsar henne om det här, vilket jag tvivlar på. Hon läser min blogg, helt klart.)

Dock antar jag att det är mina bröst det handlade om där i "Månadens Skvaller". Ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte, bilden är fan outstanding.
Men jag ska i alla fall erbjuda Baby Doll en bloggdesign, för det är alltid roligare att blogga när man har en snygg blogg!

Kommentarer
Postat av: reine

Sidan funkar ju inte?

2008-12-10 @ 17:23:58
Postat av: sanna svarar:

Nej, jag upptäckte detta alldeles nyss /:

2008-12-10 @ 17:24:57
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: linn

Har hon raderat alla inlägg eller ? :/

2008-12-11 @ 18:12:28
URL: http://linnaronsson.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0