yesterday and today

Nu är det så, att jag har glömt min kamera hos värdinnan på festen, men turligt nog så kommer hon till mig ikväll. Hoppas jag! Jag hade det jättetrevligt igår, om ni undrade. Och nu kan jag inte sova för jag har lösögonfranslim på ögonlocken och jag får inte bort det och det kliar. Men ni ska få lite bilder från igår, ikväll. För då kommer förhoppningsvis Johanna till mig.
Detta leder ju mig till nästa sak:

Ikväll är det dags för Victorias Secret Fashion Show 2008 och chokladfondue med tjejerna. Det ska bli jättemysigt. Eller förresten, jag kan visa hur min dag ser ut:
13.00-15.00 Jobba i caféet.
16.00 Klä granen.
När det är klart ska jag sova
18.30-19.00 Tjejerna kommer hem till mig, också ska vi sjunga singstar, äta fondue och titta på showen. Sen ska vi ju också färga varandras hår - eller det är Gabbis, mitt och supercorres. Åh ja. Så ni får nya bilder på mitt "nya" hår ikväll.

Egentligen är jag jättetrött och mina ögonlock vill verkligen slå ihop. Men jag kan inte sova. Sitter inne och väntar på Linneas alla bilder på facebook, haha, vilket liv jag har.
Nej, jag kanske ska försöka sova lite innan jag måste åka till caféet.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sv: igår fick jag en dator utav mina fina gudföräldrar. Ja, de är crasy. Eller nä.. Min gudfader, han är crazy. Men oootroligt snäll och generös! :)

Vad har du gjort i helgen?



Är showen på tv idag, jag har verkligen inte hängt med! ?

2008-12-21 @ 10:34:05
URL: http://cassandraj.devote.se
Postat av: Cassandra

Sv: ja, jag trodde väl det ;)

2008-12-21 @ 10:39:46
URL: http://cassandraj.devote.se
Postat av: ERIK

ja men jag kommer faktiskt ihåg när du var med på startsidan! :)

2008-12-21 @ 12:56:34
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Sv: Nja, jag byter faktiskt inte.. :P Hha. men det blir lite konstigt, för man har mer kontakt med bloggarna på devote, blogg.se bloggar glöms bort :( jag antar att det är samma sak för er blogg.se-nördar :P Haha.



Vad roligt! Jag hoppas ni får det jättetrevligt :)

Roligt med kamera ;)

2008-12-21 @ 13:00:51
URL: http://cassandraj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0