I-lands problem á la Sanna



Gympakläderna
Hur ska jag på ett bra sätt kunna få med mig gympakläderna till skolan utan att förstöra hela min outfit. Jag brukar ju köra på min Gucciväska, en väska som man hänger över axeln, numera. Och min gympaväska är en axelremsväska, så det ser aslöjligt ut när jag har en väska på armen och även en på ryggen. What to do?

Välja outfit på morgonen
Imorse började jag tjugo över åtta. Dock vaknade jag tre minuter över halv åtta. Och sedan bytte jag kläder fem (fattar ni? fem!) gånger! Jag kunde verkligen inte bestämma mig. Jag skulle ju kunna vara så duktig så att jag kommer på outfit kvällen innan, och det gör jag ibland, men det kan även se bättre ut i mitt huvud än vad det gör på. Och jag tittar ju på CSI och bloggar på kvällarna... Jag hinner inte välja outfit också!

Mina kläder får inte plats i min garderob
Jag slänger inte mina kläder, det ska ni ha klart för er. Om de ska ut ur garderoben så får de magasineras någonstans i huset. Och det är faktiskt så att under sommaren, ja, då kan man sortera ut allt som är för varmt att ha på sig och magasinera bort det. Men på vintern kan man ha på sig allt om man har en kofta över, så det finns inget att magasinera bort.

Nagellacket torkar för långsamt

Jag har börjat med en ny grej - måla naglarna när jag går och lägger mig. Det är super om jag ska vara ärlig. Men då kan man heller inte sova förrän man vet att de är torra, så att man inte kletar av sig det på täcket. Jag har en mirakelspray, en spray som gör att nagellacket torkar direkt. Dock tar det bort glansen på det... Och det var ju itne riktigit vad jag hade tänkt mig!

Jag ser aldrig bra ut på kort
Ja, men om ni nu tycker att jag gör det, så tack så mycket! Jag tackar, bockar och bugar! Men jag själv tycker inte det. Jag hittar alltid något fel med mig själv - stor överarm, konstig mun, snea tänder, fula ögon, en finne, tjock huvud, håret är fult, ja, You Name It! Vem lider inte av detta? Jag menar, det kan inte finnas någon i hela världen som tycker att de alltid ser bra ut på bild? Nu kan ni inte säga typ Elsa Hosk eller någon, för det går jag inte med på! Jag har i och för sig övat in en posé nu som jag ska köra på. Den funkar så himla bra!

Allt jag kunde komma på nu. Over and out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0