Doing my duty

Ja, idag när jag hade kommit hem från skolan så tänkte jag lägga mig i sängen och avnjuta ett färskt avsnitt av Gossip Girl. Men nej, det gick inte ser ni, för det var i en komprimerad Winrar mapp, och min hårddisk är full... Så nej, nu håller jag ju då helt enkelt på att ta bort alla onödiga program på min dator (varför har jag Photoshop Elements till exempel, det är jätteonödigt för min del. Och illustrator... Det orkar jag inte lära mig!)

Så dagens schema ser ut såhär:
- 16.45 hämtar luciagubbarna mig.
- Hemma igen ungefär klockan 6.
- Plugga till mitt tal imorgon.
- Städa mitt rum (det ser ärligt talat ut som ett bombnedsslag)
- Rensa hårddisken...

Det sistnämna håller jag visserligen redan på med då...
Men ja, det ser ju roligt ut, eller vad säger ni?
Vill du ha topping på allt det här? Den enda smaken vi har är huvudvärk.

Kommentarer
Postat av: sarah

usch, låter så där kul! :/<3

2008-12-09 @ 18:24:53
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0