ditching gang

Vad hände egentligen igår?
Jo, precis när jag är 2 sekunder från klar med Victoria Secret Fashion Show - fått över den på DVD alltså, så går strömmen. Yay. Ja, så jag satt och rullade tummarna i typ 1½ timma och var nervös för jag tänkte att allt skulle gå åt helvete med kvällen. Ja, men så ungefär 10 minuter innan tjejerna kom så kom även strömmen. Lycklig och satte på datorn och brände om. Så var det fram med fonduegrytan och börja skära frukt och smälta choklad. Mums. Men gången innan den var använd hade någon lagt i ett tjockt lager matolja, och det satt som Karlssons. Så ja, vi smälte trots det. Och chokladen smakade väl sådär på grund av det (ja, det var därför det smakade som det gjorde, tjejer). Sedan när alla hade kommit så dukade vi fram och väntade på att DVD'n skulle bli klar.
Och sist men inte minst så kollade vi på DVD'n. Cornelia (Supercorre) tyckte att det var jättedåligt till en början, men sedan blev det bättre. Jag tyckte det var dåligt när Usher uppträdde, och det gjorde nog alla.


Vi enades om att Miranda Kerr & Adriana Lima är snyggast!


Sedan färgade vi Gabbis & Cornelias hår. Jag tyckte det blev bra, men Gabbi hade förvarnat oss om att hur det än skulle bli så skulle hon gråta. Mitt gick inte att färga för min pappa hade glömt det hemma hos sig. (Där fick du lite tid i rampljuset igen pappa, haha ♥)
Ja, bättre lycka nästa gång med fondue. Men jag tyckte i alla fall att det var roligt och mysigt. Tack tjejer för att ni ville komma!

Kommentarer
Postat av: linnea

wiiiie :).

nu kommer resten av bilderna upp påFB med:)

2008-12-22 @ 14:57:19
Postat av: Cassandra

Vad kuul. Jag vill med se den! :P

2008-12-22 @ 17:50:16
URL: http://cassandraj.devote.se
Postat av: frida

tack för igår :)

2008-12-22 @ 17:55:10
Postat av: Anonym

vi hade det jätte trevligt ju! måste vi göra om! hoppas du har en jätte mysig jul. tänker på dig, pusss love

2008-12-24 @ 22:20:51
URL: http://pernillasparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0