Australia



Igår var jag, mamma, Michael (mammas man) och Camilla (min plastsyster) på Australia. Jobbig film, vilket betyder att jag satt och hulkade mest hela tiden. Den spelar i samma liga som Pearl Harbour och Titanic tycker jag. Helt fantastisk var den - jag är faktiskt överkänslig när det gäller filmer - så ni måste se den! Jag är inget stort fan av Nicole Kidman dock, tycker inte hon är vacker, gillar bara hennes accent... Om något liksom.
Men Hugh Jackman är det inget fel på, haha. Michael blev placerad ute på kanten så att vi, av det kvinnliga könet, kunde sitta och diskutera killarna som deltog i filmen. Hugh var bäst.
Jag kommer nog se denna film igen, om jag orkar - känslomässigt alltså. Pearl Harbour har jag faktiskt bara sett en gång, för jag  vet att den är väldigt jobbig.
Om det fanns en skala 1-10 så skulle Australia helt klart få en 10. Jag älskade den. Helt fantastisk! Och det blev ju en cirkelkomposition - den började med walkabout och slutade med en walkabout. Sånt gillar jag.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Svar. Ja visst var den bra =)

2008-12-30 @ 11:44:29
URL: http://fanzo.blogg.se/
Postat av: Fina

åh, borde gå på bio. allt för längesen jag gjorde det!

2008-12-30 @ 12:05:16
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: ludde

var det bara böla genom hela filmen eller hade den någon handling som man själv kanske skulle gilla? :D

2008-12-30 @ 12:10:03
Postat av: Evelina

såg också den här om dagen :D ja tyckte den va bra!;D

2008-12-30 @ 19:51:42
URL: http://glamourforeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0