food, ooh food

Nu har jag suttit här i lite drygt tre timmar och kompletterat tre designer. Eller jag har har gjort klart en och påbörjat två stycken. Jag är faktiskt ganska nöjd med det mesta. Vi får hoppas att de som ska ha designerna också tycker det!

Men nu är jag jättehungrig, så jag får gå ner och äta lite.
Jag antar att jag får vara mig själv idag - en datornörd som sitter och "yay:ar" för sig själv när jag kommer på hur jag ska göra olika koder. Man får ju ha lite fantasi när det gäller HTML.

Pastasallad ska det bli nu!



Datorn & Temuggen är mina vänner idag.

Kommentarer
Postat av: Martina

Mmm, kissies stavfel i mitt hjärta! Nejmen det verkar seriöst som att det sitter en liten F12:a med dyslexi och skriver åt henne xD

2008-12-22 @ 15:28:36
URL: http://martinagahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0